Niedawno pisałam o tym, że w tym roku obserwujemy bardzo dynamiczny wzrost aplikacji tworzonych na telefony komórkowe. Tym razem bardzo ciekawe dane pochodzą z ostatnich badań dotyczących zarówno rodzajów aplikacji, które są najbardziej popularne, ale także użytkowników.


Jedną z kategorii aplikacji, które uzyskały najwyższy wzrost są te przygotowywane jako odpowiedniki wersji mobilnych stron społecznościowych czyli social networking. Czyli mowa tu chociażby o aplikacji na mobile Twitter, WordPress, Facebook przede wszystkim. Są też te dostępne dla użytkowników LinkedIn. Tu wzrost został odnotowany aż o 240% !!! Bardzo dobre dane są dla aplikacji traktujących o sporcie. Tu wzrost wyniósł 113%.

Co ciekawe coraz większe zaufanie jest widoczne w aplikacjach bankowych – ludzie najwyraźniej coraz mniej obawiają się ruyzyka bezpieczeństwa przekazywanych danych w sieci.

Na ile te dane zachęcą do jeszcze większej aktywności przede wszystkim po stronie właścicieli serwisów?

Mobile wyrasta powoli na samodzielny kanał marketingowy, który już w roku 2011 lub najpóźniej w 2012 będzie obowiązkowym, aby włączyć go do planów marketerów.

http://internet-news.com.pl/wp-content/uploads/2010/06/social_network.jpghttp://internet-news.com.pl/wp-content/uploads/2010/06/social_network-150x150.jpgЭва KasiakWiadomości
Niedawno pisałam o tym, że w tym roku obserwujemy bardzo dynamiczny wzrost aplikacji tworzonych na telefony komórkowe. Tym razem bardzo ciekawe dane pochodzą z ostatnich badań dotyczących zarówno rodzajów aplikacji, które są najbardziej popularne, ale także użytkowników. Jedną z kategorii aplikacji, które uzyskały najwyższy wzrost są te przygotowywane jako odpowiedniki wersji mobilnych...