Dropbox znany również bardzo dobrze w Polsce, podpisał właśnie umowy z firmami Sony i Softbank. Mają one pomóc w ekspansji na rynkach Azji i Europy.

Dropbox to oprogramowanie pozwalające na przechowywanie plików i danych online. W Polsce znany głównie wśród osób, które zajmują się nowymi technologiami i internetem. Być może niedługo to się zmieni, taką nadzieję mają twórcy Dropbox, którzy właśnie podpisali umowy z firmami Sony i Softbank.

 

Tych dwóch nikomu pewnie nie trzeba przedstawiać, Sony ostatnio mający złą prasę, po atakach hackerów, to jeden z największych producentów urządzeń poczynając od telewizorów, poprzez konsole gier, kończąc na telefonach komórkowych pod marką SonyEricsson. Z kolei Softbank to największy operator komórkowy w Japonii.

 

Dropbox, który umożliwia dzielenie się plikami i dostęp do nich praktycznie z każdego urządzenia, byle miało podłączenie do internetu, będzie zainstalowany na dwóch modelach telefonów komórkowych, które wejdą do sprzedaży w sieci Softbank w Lipcu tego roku, a także w 7000 sklepów na terenie Japonii.

 

Z kolei SonyEricsson buduje aplikację, która znajdzie się na 10 modelach telefonów komórkowych mających wejść do sprzedaży na 10ciu rynkach w Europie i Azji.

 

Popularność Dropbox, który swoją siedzibę ma w San Francisco, wzrosła i rośnie dzięki popularności smartphone’ów i tabletów. Ludzie dzięki tym nowoczesnym urządzeniom wykonują coraz więcej zdjęć, plików video czy słuchają muzyki, a to z kolei powoduje, że rośnie zapotrzebowane na aplikacje typu Dropbox.

 

Lars Fjeldsoe-Nielsen, który jest odpowiedzialny w Dropbox za mobile development, mówi:

 

” Jeśli wykonujesz cokolwiek związanego z przechowywaniem, konsumpcją mediów i treści, czy wreszcie dzieleniem się plikami, Dropbox chce stać się integralną częścią tych aktywności. Najważniejsze, abyś miał telefon, tablet czy komputer, podłączony do internetu”.

 

Aplikacja Dropbox jest obecnie dostępna praktycznie na wszystkie urządzenia, począwszy od tych działających na iOS, czyli iPhone i iPad, poprzez smartphone’y z OS Android, kończąc na telefonach Blackberry od firmy RiM.

 

 

Dropbox powstał w 2007 roku i od początku działał w modelu freemium, w którym podstawowe możliwości aplikacji były dostępne za darmo i użytkownicy otrzymują 2 GB pamięci. Dla użytkowników bardziej wymagających Dropbox oferuje dodatkowo pakiety 50 GB i 100 GB pamięci, które kosztują odpowiednio 9,99$ i 19,99$ miesięcznie. Dropbox ma obecnie 25 milionów użytkowników na całym świecie.

 

Pobierz Dropbox tutaj.

 

 


 

 

 

 

 

 

Dropbox rozpoczyna współpracę z Sony i Softbank http://internet-news.com.pl/wp-content/uploads/2011/06/dropbox-1024x347.pnghttp://internet-news.com.pl/wp-content/uploads/2011/06/dropbox-150x150.pngЭва KasiakWiadomości
Dropbox znany również bardzo dobrze w Polsce, podpisał właśnie umowy z firmami Sony i Softbank. Mają one pomóc w ekspansji na rynkach Azji i Europy. Dropbox to oprogramowanie pozwalające na przechowywanie plików i danych online. W Polsce znany głównie wśród osób, które zajmują się nowymi technologiami i internetem. Być może...