Google wprowadza udogodnienie dla wszystkich zarządzających kampaniami AdWords. Od teraz również dla kampanii prowadzonych w Polsce można dodawać 4 lokalizacje do każdej reklamy.


Google ogłosił, że jest już dostępna funkcja tzw. rozszerzenia lokalizacji, dzięki której każdy box AdWords może być ustawiony na max. 4 lokalizacje.

Dzięki tej funkcji możliwe jest pokazanie więcej, niż jednego adresu dla reklamy lub firmy, jeśli na przykład ta operuje na terenie całego województwa, czy kraju.


Funkcja ta umożliwi również pokazanie użytkownikowi/klientowi wspomnianych 4 adresów, które są najbardziej odpowiednie kontekstem do zapytania.

Wyniki oprócz tego, że są przedstawione w formie listingu, mają także swoją wizualizację na mapie. Za każdym razem, jak tylko użytkownik przesunie kursorem myszki mapę, ta dynamicznie się doładuje i zacznie pokazywać wyniki dla nowo zaznaczonego obszaru.


Pełną listę krajów, dla których nowa funkcja jest włączona znajdziesz tutaj.

http://internet-news.com.pl/wp-content/uploads/2010/05/Google-AdWords.jpghttp://internet-news.com.pl/wp-content/uploads/2010/05/Google-AdWords-150x150.jpgЭва KasiakWiadomościadwords,google
Google wprowadza udogodnienie dla wszystkich zarządzających kampaniami AdWords. Od teraz również dla kampanii prowadzonych w Polsce można dodawać 4 lokalizacje do każdej reklamy. Google ogłosił, że jest już dostępna funkcja tzw. rozszerzenia lokalizacji, dzięki której każdy box AdWords może być ustawiony na max. 4 lokalizacje. Dzięki tej funkcji możliwe...