Wystartował nowy serwis poświęcony zakupom grupowym – Daillly.


Według jej twórców jest to niekonwencjonalny i śmiały projekt wyróżniający się wśród innych serwisów prezentowaniem ofert z segmentu dóbr wirtualnych takich jak m.in.: gry społecznościowe i mobilne oraz aplikacje i usługi online.

– Jeżeli model zakupów grupowych rozwija się tak dobrze, to wykorzystajmy go także w przypadku coraz bardziej popularnych dóbr wirtualnych czy aplikacji internetowych – mówi Łukasz Miler, CEO firmy Picco, która jest twórcą platformy Daillly.

Aby wyróżnić się z tłumu, oferty dostępne na Daillly są zindywidualizowane. Przejawia się to  tym, iż do każdej z nich zostanie przygotowany odpowiedni, unikalny layout oraz treść. Innowacją jest również wykorzystanie tzw. mechanizmów “gamification” (grywalizacji).


Dzięki możliwości zdobywania punktów czy nagród (także we współpracy ze swoimi znajomymi) użytkowanie serwisu jest bardziej przyjazne i zabawne – po prostu (w dobie mediów społecznościowych) społeczne. Najbardziej aktywni i zaangażowani użytkownicy Daillly będą mogli liczyć na dodatkowe zniżki, nagrody i inne niespodzianki.

– Zadbaliśmy o to, aby API naszego serwisu było jak najlepiej przygotowane i umożliwiało szybką integrację, tak aby oferta naszego klienta mogła być gotowa w ciągu niespełna 20 minut – dodaje Łukasz Miler.

Daillly cechuje się również prostotą pod kątem logowania (nie trzeba podawać adresu email),  wszystko odbywa się za pośrednictwem Facebook Connect. Płatności dokonuje się przy pomocy kilku kliknięć za pośrednictwem serwisu Paypal.

Projekt cieszył się sporym zainteresowaniem jeszcze przed oficjalnym startem. W ciągu tylko pierwszych kilku dni od startu strony umożliwiającej rejestrację, z opcji tej skorzystało ponad 1000 osób. Pierwszymi klientami tego serwisu będą firmy pochodzące z Niemiec, Finlandii, Korei Południowej, USA, Słowenii, Hiszpanii, Meksyku, Norwegii oraz Polski.

Daillly jest projektem szczecińskiego studia kreatywnego – Picco, następcy Vivio która została uznana w zeszłym roku przez Computerworld.pl za jedną z najbardziej innowacyjnych firm rodzimego sektora IT.

http://internet-news.com.pl/wp-content/uploads/2011/04/daillly.pnghttp://internet-news.com.pl/wp-content/uploads/2011/04/daillly-150x150.pngЭва KasiakStart Up
Wystartował nowy serwis poświęcony zakupom grupowym – Daillly. Według jej twórców jest to niekonwencjonalny i śmiały projekt wyróżniający się wśród innych serwisów prezentowaniem ofert z segmentu dóbr wirtualnych takich jak m.in.: gry społecznościowe i mobilne oraz aplikacje i usługi online. - Jeżeli model zakupów grupowych rozwija się tak dobrze,...