Jak wiemy w czerwcu 2010 rozpoczną się mistrzostwa świata w piłce nożnej. Do chwili obecnej spośród 3 milionów dostępnych biletów,  afrykańczycy spoza kontynentu zakupili około 40 000 biletów.


Zatem organizatorzy mistrzostw muszą w chwili obecnej wyprzedać te bilety.

FIFA znalazła ciekawy sposób na zachęcenie, a przede wszystkim dotarcie z ofertą sprzedaży biletów do mieszkańców Afryki.

Otóż zarząd FIFA zdecydował o tym, aby wykorzystać mobile TV oraz wogóle reklamę mobile.

Potencjał rynku jest nie bez znaczenia. Jeśli spojrzymy na dane historyczne.

Od roku 2003 ilość osób korzystających z wi fi na komórce wzrosła z 54 milionów do 350 milionów.

Mobile TV będzie według FIFA bardzo ważnym , uzupełniającym kanałem dotarcia z przekazem do osób chcących zakupić bilety na rozgrywki.

Podczas mistrzostw  w roku 2006 Niemcy, które wtedy organizowały rozgrywki, również próbowały wejść w obszar mobile TV, zakładając, że uda im się sprawnie i z sukcesem wykorzystać ten kanał dotarcia.

Niestety z wielu względów to się wtedy nie udało – przede wszystkim dlatego, że sama kultura korzystania z mobile’a nie była tak popularna wśród ludzi.

Jednak wiele się zmieniło od tego czasu i na całym świecie przybywa osób coraz chętniej i częściej korzystających z internetu.

http://internet-news.com.pl/wp-content/uploads/2010/06/World-cup-2010.jpghttp://internet-news.com.pl/wp-content/uploads/2010/06/World-cup-2010-150x150.jpgЭва KasiakMobile
Jak wiemy w czerwcu 2010 rozpoczną się mistrzostwa świata w piłce nożnej. Do chwili obecnej spośród 3 milionów dostępnych biletów,  afrykańczycy spoza kontynentu zakupili około 40 000 biletów. Zatem organizatorzy mistrzostw muszą w chwili obecnej wyprzedać te bilety. FIFA znalazła ciekawy sposób na zachęcenie, a przede wszystkim dotarcie z ofertą sprzedaży...