Czy jest możliwe przeprowadzenie kampanii marketingowej startupu nie mając dużych środków finansowych? – Trzech studentów chce udowodnić, że tak!

Comparo, tak nazywa się projekt, będzie pierwszą w Polsce porównywarką cen i jakości usług szkoleniowych. Chociaż start serwisu jest przewidziany na 8 listopada, już teraz wystartowała kampania marketingowa:

”Głównym celem naszej kampanii jest zwiększenie rozpoznawalności marki Comparo oraz udowodnienie, że można to zrobić bez dużych nakładów finansowych. Nasz budżet, jako studentów, jest mocno ograniczony i braki finansowe musimy nadrabiać ciężką pracą.” – wyjaśnia Jakub Łączkowski, współzałożyciel Comparo, student zarządzania w Szkole Głównej Handlowej.

Są już pierwsze sukcesy: do kampanii przyłączyły się trzy firmy: Fun.pl, Tolle.pl oraz OkularywSieci.pl.

Jednym z najważniejszych elementów nie tylko kampanii reklamowej, ale także działalności serwisu będzie obecność w Social Media, czyli polskich i zagranicznych serwisach społecznościowych. Najważniejszą rolę w promocji Comparo odgrywa Facebook. Dzięki współpracy z Fun.pl na profilu Comparo będzie dostępna aplikacja, za której pomocą użytkownicy zainteresowani rozwojem będą mogli wziąć udział w konkursie.

Zadanie jest proste, wystarczy dołączyć do Newslettera oraz wymyślić hasło na koszulkę firmową Comparo.pl. Najlepsze pomysły z każdego tygodnia zostaną nagrodzone bonami do sklepów Empik, książkami dotyczącymi rozwoju i biznesu ufundowanymi przez księgarnię Tolle.pl oraz drobnymi gadżetami od Comparo. Ich autorzy powalczą także o nagrodę główną, bon ufundowany przez wirtualny salon optyczny z przymierzalnią okularów online OkularywSieci.pl.

Na fanów czekają również książkowe nagrody za aktywność. Działania prowadzone w serwisie Facebook będą wspomagane przez Blog Comparo (www.blog.comparo.pl) oraz konta w innych serwisach społecznościowych, w tym NK.pl, Blip.pl, Flaker.pl oraz Twitter.com.

Dodatkowe informacje o firmie Comparo

StartUp tworzony jest przy  Akademickim Inkubatorze Przedsiębiorczości  Szkoły Głównej Handlowej  w Warszawie. Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości są ogólnopolską fundacją wspierającą przedsiębiorczość wśród osób poniżej 30 roku życia, w tym w szczególności studentów. Działają one przy kilkudziesięciu największych uczelniach w Polsce. Znakomitym przykładem firmy powstałej w inkubatorze jest serwis PhotoBlog.pl.

Autorami projektu Comparo są trzej studenci: Jakub Łączkowski i Mikołaj Szymański (obaj ze Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, studiujący odpowiednio Zarządzanie oraz Finanse i Rachunkowość) oraz Przemysław Buczkowski student Informatyki Stosowanej z Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu. Pomysłowość zespołu i innowacyjny charakter projektu zostały już docenione.

Comparo laureatem konkursu „Startery Innowacji”. Wyróżniającymi elementami serwisu są m.in. nowatorski dwu-modułowy system opinii (oddzielający opinie autoryzowane dotyczące nowych szkoleń od nieautoryzowanych, umożliwiających ocenę także tych historycznych), intuicyjna wyszukiwarka stworzona przy pomocy technologii Ajax oraz maksymalne wykorzystanie serwisów społecznościowych, wychodzące naprzeciw potrzebom rynku
oraz najnowszym trendom. Wielkie otwarcie już niebawem, 8 listopada b.r.


http://internet-news.com.pl/wp-content/uploads/2010/09/logo.jpghttp://internet-news.com.pl/wp-content/uploads/2010/09/logo-150x150.jpgЭва KasiakWiadomościinternet
Czy jest możliwe przeprowadzenie kampanii marketingowej startupu nie mając dużych środków finansowych? – Trzech studentów chce udowodnić, że tak! Comparo, tak nazywa się projekt, będzie pierwszą w Polsce porównywarką cen i jakości usług szkoleniowych. Chociaż start serwisu jest przewidziany na 8 listopada, już teraz wystartowała kampania marketingowa: ”Głównym celem naszej...