Olsen brzmi prawie, jak z gangu, ale wszyscy pewnie pamiętają serialowe bliźniaczki. Teraz pod marką modową, którą tworzą zachęciły do współpracy Microsoft!

Ciekawe połączenie celebrity i wielkiego tech biznesu, chyba pierwsze w takiej skali, choć pytanie na ile zasadne.

Otóż Microsoft podjął decyzję o tym, aby rozpocząć współpracę z modową marką The Row stworzoną właśnie przez siostry Olsen. Siostry długo szukały swojego miejsca po fali sukcesów, kiedy jeszcze były małe. No i udało się, po pierwsze moda, po drugie bycie na czasie, także w udogodnieniami oferowanymi przez interentowe firmy.

Na czym będzie polegała współpraca:

  • wyszukiwarka Bing zaprezentuje w swoich wynikach “ekskluzywny content” z pokazów mody sióstr
  • Bing staje się także oficjalną wyszukiwarką linii modowej The Row
  • Bing będzie również opiekunem behind the scenes z Paris Fashion Week

Zobacz Video wywiad z siostrami Olsen :)




To samo Video znajduje się pod adresem bing.com/therow


Pomysł sądzę, że jest całkiem ciekawy. Myślę, że dział Marketingu Microsoft postanowił wejść we współpracę z modowymi siostrami, właśnie po to, aby podkreślić, że Bing jest młody, świeży, skierowany do aktywnych ludzi, może nawet skierowany do trendsetterów, którzy obserwują zmieniający się świat i zawsze są na czasie.


Być może taka idea przyświecała tej współpracy. W końcu Bing musi się jakoś wyróżnić na tle Google. Z Google korzystają wszyscy, a z Bing jeszcze niewiele osób, choć Google zaczyna tracić w Stanach Zjednoczonych właśnie na cześć wyszukiwarki od Microsoft.


Czy podoba Wam się taki pomysł? Czy bardziej zamiast sióstr znanych z serialu dla dzieci, widzielibyście “lepszych” ambasadorów marki Bing?

http://internet-news.com.pl/wp-content/uploads/2010/09/bing_therow.pnghttp://internet-news.com.pl/wp-content/uploads/2010/09/bing_therow-150x150.pngЭва KasiakE-commercebing,internet,microsoft
Olsen brzmi prawie, jak z gangu, ale wszyscy pewnie pamiętają serialowe bliźniaczki. Teraz pod marką modową, którą tworzą zachęciły do współpracy Microsoft! Ciekawe połączenie celebrity i wielkiego tech biznesu, chyba pierwsze w takiej skali, choć pytanie na ile zasadne. Otóż Microsoft podjął decyzję o tym, aby rozpocząć współpracę z modową marką...