Grupa marketingowa BrainJuice rozpoczęła realizację działań z obszaru marketingu internetowego oraz Web PR dla polsko-amerykańskiej firmy iFind Sp. z o.o.

Zadaniem grupy jest wsparcie rozwoju nowej platformy reklamowej w Internecie – iFind.pl

Serwis iFind.pl jest wyszukiwarką typu „local search”, zawierającą popularnie kategorie wyszukiwania. Umożliwia bezpłatną i nielimitowaną prezentację informacji o firmie. Opłata abonamentowa dotyczy jedynie pozycjonowania prezentacji firm w wynikach wyszukiwania. W ciągu najbliższych miesięcy w iFind.pl pojawią się nowe funkcjonalności min. innowacyjne narzędzie do analizy efektywności i optymalizacji reklamy oraz dedykowana wyszukiwarka na iPhona.

– Naszym zadaniem jest budowanie świadomości marki iFind. Internet to medium, które dla wielu konsumentów jest obecnie pierwszym źródłem informacji. Przedsiębiorcy powinni wykorzystać potencjał iFind.pl do dalszego rozwoju, zarówno w kontekście sprzedażowym, marketingowym, jak i wizerunkowym powiedział Krzysztof Kuwałek, Prezes Zarządu BrainJuice Group.

BrainJuice Group wspiera iFind w dwóch obszarach: prowadzeniu kampanii PPC w sieci Google oraz działaniach Web PR. Kampania PPC objęła swoim zasięgiem wybrane miasta w Polsce: Poznań, Bydgoszcz oraz Warszawę.  W zakres działań Web PR wchodzi systematyczne przygotowywanie oraz dystrybucja materiałów prasowych do mediów online.

Chcemy, aby nasz serwis został szybko dostrzeżony przez potencjalnych użytkowników. Współpraca z BrainJuice Group ma umożliwić potencjalnym klientom znalezienie drogi do rozbudowanych i bezpłatnych ofert tworzonych przez średnie i małe firmy. Wybraliśmy usługi BrainJuice ze względu na kompleksowe podejście do marketingu i komunikacji w Internecie oraz ich doświadczenie w pracy z klientami z branży online – powiedział Leszek Konkel, prezes firmy iFind.

Za przygotowanie i realizację kampanii PPC odpowiada Web Search Factory Polska, za prowadzenie działań Web PR agencja FuturePR. Zarówno WSF jak i FuturePR wchodzą w skład BrainJuice Group.

Umowa pomiędzy iFind a BrainJuice Group podpisana została na 6 miesięcy i obowiązuje od połowy lipca do końca grudnia.

http://internet-news.com.pl/wp-content/uploads/2010/08/ifind-1024x583.pnghttp://internet-news.com.pl/wp-content/uploads/2010/08/ifind-150x150.pngЭва KasiakStart Upinternet
Grupa marketingowa BrainJuice rozpoczęła realizację działań z obszaru marketingu internetowego oraz Web PR dla polsko-amerykańskiej firmy iFind Sp. z o.o. Zadaniem grupy jest wsparcie rozwoju nowej platformy reklamowej w Internecie – iFind.pl Serwis iFind.pl jest wyszukiwarką typu „local search”, zawierającą popularnie kategorie wyszukiwania. Umożliwia bezpłatną i nielimitowaną prezentację informacji o firmie....