Bing wraz z Yahoo wreszcie sfinalizowały rozmowy o nawiązaniu współpracy. Będzie to współpraca bardziej afiliacyjna polegająca na tym, że Bing zasili swoimi wynikami wyszukiwania Yahoo.


Firmy przedstawiły już wspólnie plany jakie mają na tą współpracę i wszystko wskazuje na to, że nabiera ona dużego tempa.

Yahoo już teraz testuje nowy algorytm Bing, który będzie wdrożony – według informacji podawanych przez koncerny – wraz z początkiem Sierpnia.


Jak dodatkowo wskazują spółki ich wspólnym celem jest przekształcenie dotychczasowego algorytmu zarówno na rynku amerykańskim, jak i kanadyjskim.  I kolejnym krokiem na drodze do realizacji tego wdrożenia jest również prowadzenie testów zewnętrznych i uczynienie tej całej migracji procesem możliwie bezbolesnym dla klientów firm.


Firmy zapowiedziały także, że jeśli nie uda im się zakończenie migracji do Sierpnia (ze względu na bardzo napięty harmonogram prac), zadecydują prawdopodobnie o tym, że wdrożenie odbędzie się na początku roku 2011.


Według analityków rynku internetowego Yahoo dzięki tej współpracy może liczyć na zwiększenie ruchu na stronach. Co zatem Microsoft będzie miał z tego? Otóż władze firmy mają na uwadze ich produkt, którym jest Bing i coraz bardziej chcą wchodzić w rynek wyszukiwarek internetowych. A współpraca z Yahoo daje im na rynkach Ameryki Północnej realną szansę na zwiększanie udziałów w rynku.



http://internet-news.com.pl/wp-content/uploads/2010/06/yahoo.pnghttp://internet-news.com.pl/wp-content/uploads/2010/06/yahoo-150x150.pngЭва KasiakWiadomościmicrosoft,yahoo
Bing wraz z Yahoo wreszcie sfinalizowały rozmowy o nawiązaniu współpracy. Będzie to współpraca bardziej afiliacyjna polegająca na tym, że Bing zasili swoimi wynikami wyszukiwania Yahoo. Firmy przedstawiły już wspólnie plany jakie mają na tą współpracę i wszystko wskazuje na to, że nabiera ona dużego tempa. Yahoo już teraz testuje nowy...