Augmented Reality to technologia tzw. Rozszerzonej rzeczywistości, która stanowi “nakładkę” na telefony komórkowe.

W roku 2009 augmented reality zaczeło być popularne w Europie Zachodniej, gdzie wiele firm FMCG lub np. agencji nieruchomości zaczeło wykorzystywać ją do własnych celów marketingowych.

 

Rozwiązanie to jest dostępne na telefony Iphone oraz te z systemem operacyjnym Android. Aby korzystać z niego wystarczy ściągnąć aplikację o tej samej nazwie ze sklepu Itunes lub też, w przypadku systemu Android wejść na stronę Android.com i ściągnąć z niej odpowiednio dostosowaną do tych właśnie telefonów aplikację.

 

W ubiegłym roku jedna z polskich agencji interaktywnych podpisała umowę z francuskim dostawcą rozwiązania Augmented reality i jako jedyna ma możliwość wykorzystywania tej technologi na polskim rynku. Agencja nie zdradza z jakimi firmami podpisała umowy o współpracy oraz kto w tym roku zaskoczy rynek ciekawą akcją marketingową z wykorzystaniem tej “nakładki”.

Augmented Reality - rzeczywistość rozszerzonahttp://internet-news.com.pl/wp-content/uploads/2010/04/augmented_reality_foto1.pnghttp://internet-news.com.pl/wp-content/uploads/2010/04/augmented_reality_foto1-150x150.pngЭва KasiakMobile
    Augmented Reality to technologia tzw. Rozszerzonej rzeczywistości, która stanowi “nakładkę” na telefony komórkowe. W roku 2009 augmented reality zaczeło być popularne w Europie Zachodniej, gdzie wiele firm FMCG lub np. agencji nieruchomości zaczeło wykorzystywać ją do własnych celów marketingowych.   Rozwiązanie to jest dostępne na telefony Iphone oraz te z systemem...