Choć to Android stał się numerem jeden na świecie, to Apple w dalszym ciągu zdobywa i rozwija najlepiej segment enterprise, skierowany do biznesu.

Enterprise to często produkty skierowanie do klienta biznesowego, które mają jemu  pomóc w prowadzeniu  i rozwoju firmy.

 

Firma Intermedia, partner hostingowy Microsoft, przeprowadziła badania właśnie na zlecenie Microsoft, z których wynika, że choć Android ma największą ilość dziennych aktywacji, to jednak Apple dominuje w segmencie Enterprise. Spośród 320 000 aktywacji, które miały miejsce przy użyciu ActiveSync, to 61% należało do iPhone Apple, a zaledwie 17% dotyczyło aktywacji telefonów z Android.

 

Jak twierdzi Intermedia, prawdziwym bohaterem jest iPad, to on wśród segmentu tabletów ma największą ilość aktywacji,również wśród klienta biznesowego.

 

Z badania wynika, że 22% należy do kategorii “inne”, a zatem to moga być aktywacje telefonów w Windows Mobile, a także tych starszych modeli (zwłaszcza firmy Nokia) z systemem operacyjnym Symbian.

 

Liczba aktywacji iPad rośnie, i w Marcu oraz Kwietniu wynosiła 900-1200 nowych aktywacji, podczas gdy jeszcze kilka miesięcy temu było to około 300 aktyacji. iPad pozostaje z aktywacją na poziomie 98%, pozostałe 2% dokonywanych aktywacji dotyczy między innymi aktywacji Samsung Galaxy Tab, Motorola Xoom czy Huawei S7.

 

Apple zdaje sobie sprawę, że coraz częściej firmy wymieniają swoje telefony Blackberry, na iPhone i tablety iPad. W zeszłym roku spośród Top 500 firm w Stanach Zjednoczonych, aż 75% z nich zaczęło używać urządzeń Apple. Co ciekawe wiele amerykańskich firm prawniczych, przejęło używanie iPad w swojej codziennej pracy.

 

Z pewnością wiele wspólnego z tym zjawiskiem ma fakt bezpieczeństwa systemów operacyjnych. Co ciekawe to właśnie Apple ufają inni użytkownicy/klienci – twierdząc, że po pierwsze interfejs użytkownika jest bardzo dobry i przyjemnie się dzięki niemu korzysta z tabletu, ale także podkreślają iOS, który jest bezpiecznych systemem, któremu ufa wielu użytkowników, także biznesowych.

 

 

Apple dominuje w segmencie enterprise http://internet-news.com.pl/wp-content/uploads/2011/05/apple_enterprise.jpghttp://internet-news.com.pl/wp-content/uploads/2011/05/apple_enterprise-150x150.jpgЭва KasiakMobile
Choć to Android stał się numerem jeden na świecie, to Apple w dalszym ciągu zdobywa i rozwija najlepiej segment enterprise, skierowany do biznesu. Enterprise to często produkty skierowanie do klienta biznesowego, które mają jemu  pomóc w prowadzeniu  i rozwoju firmy.   Firma Intermedia, partner hostingowy Microsoft, przeprowadziła badania właśnie na zlecenie Microsoft,...