Mamy dostęp do coraz większej ilości danych, dzięki którym marketerzy mogą decydować o tym, w jakim kierunku rozwijać obecność własnej marki w mobile. Firma ComScore opublikowała kolejny raport, w którym pokazuje w jaki sposób użytkownicy przeglądają strony www na telefonach komórkowych.


I chodzi tu głównie o to czy korzystają z przeglądarki internetowej podczas przeglądania stron www czy trafiają do oferty firmy poprzez aplikacje specjalnie w tym celu wdrażane przez marketerów. To w dalszym ciągu jest najważniejsze, aby firmy wiedziały czy mają inwestować w budowanie indywidualnych aplikacji czy też w promowanie własnych produktów na stronach internetowych dostosowanych do mobile’a.

Mimo tego, iż wzrasta liczba aplikacji i treści konsumowanej włąsnie przy użyciu aplikacji, w dalszym ciągu najbardziej popularna jest konsumpcja treści poprzez przeglądarki w telefonach komórkowych.

I to o czym należy pamiętać, to że z perspektywy użytkowników inaczej przegląda się treści za pomocą aplikacji, a inaczej za pomocą przeglądarek – mamy do czynienia z innym user journey w takim przypadku. I być może nie należy tego podkreślać, ale warto – bardzo często dobre przedsięwzięcia nie udają się ze względu na brak bardzo dobrze stworzonej listy wymagań. A te jak wiadomo będą się znacząco różnić…

http://internet-news.com.pl/wp-content/uploads/2010/06/mobile_aps.pnghttp://internet-news.com.pl/wp-content/uploads/2010/06/mobile_aps-150x150.pngЭва KasiakMobile
Mamy dostęp do coraz większej ilości danych, dzięki którym marketerzy mogą decydować o tym, w jakim kierunku rozwijać obecność własnej marki w mobile. Firma ComScore opublikowała kolejny raport, w którym pokazuje w jaki sposób użytkownicy przeglądają strony www na telefonach komórkowych. I chodzi tu głównie o to czy korzystają...