Answear.com, projekt Krzysztofa Bajołka i ludzi związanych z dawnym Artmanem, twórców sukcesu rynkowego marek House i Mohito, wyznacza nowy kierunek na rynku odzieżowych sklepów internetowych.


Szeroka oferta marek, przemyślany visual merchandising, najwyższa jakość obsługi, maksymalne uproszczenie procedur i śmiałe plany rozwoju sprawiają, że otwarty niedawno sklep ma szansę stać się najgorętszym modowym adresem polskiego internetu.

Answear.com to pierwsza tworzona z takim rozmachem multibrandowa platforma e-commerce w polskiej branży odzieżowej. Połączenie nowoczesnego sklepu internetowego i bogatej części lifestylowej, pozwala budować przewagę konkurencyjną nie tylko w oparciu o ofertę, aktualność kolekcji czy liczne usprawnienia procesu zakupowego, ale również bliskie, pozytywne relacje z klientem.

– Sklep został zaprojektowany w taki sposób, by nie tylko szybko wypełnić niszę na polskim rynku modowych sklepów internetowych, ale w niedługim czasie efektywnie konkurować z czołówką europejską – tłumaczy Krzysztof Bajołek.

– To efekt wieloletnich doświadczeń na rynku odzieżowym oraz analizy trendów i potrzeb młodej, dynamicznej grupy docelowej.

Odpowiadając na potrzeby klienta przyzwyczajonego do zakupów w sklepach stacjonarnych Answear.com wykorzystuje wszystkie zalety sprzedaży internetowej. Nieograniczona powierzchnia pozwala na dynamiczne kreowanie zróżnicowanej oferty. Inspiracje najlepszymi lokalizacjami handlowymi świata przekładają się na świadome tworzenie zdywersyfikowanej oferty łączącej marki najbardziej pożądane, o najwyższej rozpoznawalności z niszowymi, często nieobecnymi dotychczas na polskim rynku. G Star, Pepe Jeans, Nike, Converse, Guess Jeans, Tom Tailor, Puma, Vans, Onitsuka Tiger, Ben Sherman, Killah, Energie, Miss Sixty, LTB, Fornarina, Blend, Bronx, Zoo York to tylko wybrane przykłady z rozbudowywanego z dnia na dzień portfolio sklepu.


– Tworząc Answear.com próbowaliśmy odpowiedzieć sobie na pytanie o niedoskonałości polskiego rynku sklepów odzieżowych – mówi Michał Cortez, e-commerce manager.

– Brak lub ograniczona dostępność znacznej części popularnych i poszukiwanych marek, niewystarczająca ekspozycja produktu, skomplikowane procedury, brak dostępności oferowanego produktu przekładający się na konieczność długiego oczekiwania na dostawę, nieprecyzyjne tabele rozmiarów, brak zdjęć „w kontekście” pozwalających ocenić realną wielkość produktu. Wszystko to udało się wyeliminować już na starcie – dodaje.



Długą listę wdrożonych rozwiązań otwierają:

  • pełna dostępność oferowanego towaru (kluczowa z punktu widzenia szybkości realizowania zleceń)
  • uproszczone procedury – zarówno zakupu (zakupy bez rejestracji, logowanie przez Facebook Connect), jak i zwrotu oraz wymiany
  • przyjazne wyszukiwarki
  • rozbudowane menu filtrów
  • logiczny podział na kategorie (gwarantuje szybkie dotarcie do interesujących nas produktów)
  • profesjonalny visual merchandising – seria zdjęć packshotowych, gotowe stylizacje prezentowane  na modelach, autorskie filmiki z wybiegu
  • precyzyjne tabele rozmiarów
  • szeroki wachlarz możliwości kontaktu z konsultantami


Plany rozwoju Answear.com zakładają szybką rozbudowę o kolejne działy. Już wkrótce część sklepowa powiększy się o Outlet, w którym pojawią się między innymi końcówki kolekcji. Część lifestylowa zyska dział Trendy, w obrębie którego publikowane będą sesje wizerunkowe i rekomendacje profesjonalnych stylistów.


Pomysłodawcą koncepcji jest twórca sukcesu marek House i Mohito (Artman S.A.) – Krzysztof Bajołek. Za techniczną stronę przedsięwzięcia odpowiada – specjalizująca się w tworzeniu dedykowanych serwisów
e-commerce dla rynku odzieżowego – firma Media Ambassador (realizacje dla LPP S.A., Redan S.A., Empik, Gazeta.pl, Grupa Żywiec, IBM Polska, KOMSA Polska, Scan Holiday, TUI, Vogel Burda Communications). Rozwiązania graficzne oraz logotyp marki Answear.com zostały zaprojektowane przez znaną warszawską agencję Mamastudio (Carlsberg, TVN, Silver Screen, Red Bull, HBO, NBP, Larousse, Unilever, Gazeta Wyborcza, Wyborowa, Canal+ , Absolut, Radio Zet). Za SEM i analitykę internetową odpowiadają agencje Bluerank i Conversion. W działaniach wizerunkowych sklep wykorzystuje obecnie sesję zdjęciową przygotowaną przez uznany duet fotografów mody – Zuzę Krajewską i Bartka Wieczorka.

– Realizacja Answear.com ma dla naszej firmy szczególne znaczenie z uwagi na ogromny potencjał serwisu – mówi Jan Blew, CEO Media Ambassador.


Zobacz Video marki Answear.com

Answear.com – Unlimited Fashion Storehttp://internet-news.com.pl/wp-content/uploads/2011/02/answear_logo-1024x314.gifhttp://internet-news.com.pl/wp-content/uploads/2011/02/answear_logo-150x150.gifЭва KasiakE-commerce
Answear.com, projekt Krzysztofa Bajołka i ludzi związanych z dawnym Artmanem, twórców sukcesu rynkowego marek House i Mohito, wyznacza nowy kierunek na rynku odzieżowych sklepów internetowych. Szeroka oferta marek, przemyślany visual merchandising, najwyższa jakość obsługi, maksymalne uproszczenie procedur i śmiałe plany rozwoju sprawiają, że otwarty niedawno sklep ma szansę stać...