Po długiej wojnie cenowej, Amazon doszedł do porozumienia z największym sprzedawcą…akcesoriów dla dzieci, sklepem Diapers.com

To właśnie bowiem wojna cenowa, która na dobre rozpoczęła się wiosną tego roku, przyczyniła się do obecnego stanu rzeczy.


Amazon, który niektóre z produktów typu pieluszki dla dzieci, sprzedawał po cenie np. 35$, narażony był na to, że cena oferowana przez sklep diapers.com była niższa.


Jednak tzw. wojna cenowa, nie była jedynym powodem akwizycji, do której szczęśliwie udało się dojść. Amazon od dłuższego już czasu interesował sie zakupem diapers.com, jednak wcześniejsze propozycje firmy były odrzucane.


Sklep diapers.com został założony w 2005 roku przez dwóch kolegów, którzy również do tego celu powołali spółkę o nazwie Quidsi.

Dziś po zakończonych negocjacjach wiadomo, że Amazon dobił targu na kwotę 540 M $, a dodatkowym warunkiem zakupu jest zapewnienie założycielom Quidsi wieloletnich kontraktów menadżerskich w firmie Amazon.


Amazon słynie z akwizycji rozdrobnionego rynku, szukając na nim sklepów, które bardzo dobrze radzą sobie w swojej kategorii tematycznej.

Główną wartością, na której firmie zależało przy przejęciu diapers.com była rzetelna i lojalna baza klientów, których Quidsi zbudował przez ostatnie lata. Kwotę 540 M $ wypłacono w gotówce.


http://internet-news.com.pl/wp-content/uploads/2010/11/amazon.com_.jpghttp://internet-news.com.pl/wp-content/uploads/2010/11/amazon.com_-150x150.jpgЭва KasiakE-commerce
Po długiej wojnie cenowej, Amazon doszedł do porozumienia z największym sprzedawcą...akcesoriów dla dzieci, sklepem Diapers.com To właśnie bowiem wojna cenowa, która na dobre rozpoczęła się wiosną tego roku, przyczyniła się do obecnego stanu rzeczy. Amazon, który niektóre z produktów typu pieluszki dla dzieci, sprzedawał po cenie np. 35$, narażony był na to,...