Choć do świąt jeszcze chwila pozostała, Amazon Kindle pobił już rekord sprzedaży świątecznej z roku biegłego.


Amazon, który jakiś czas temu wprowadził kolejną wersję lepszego i tańszego e-czytnika (e-reader’a) o nazwie Kindle, już teraz cieszy się z wyników sprzedażowych, które ten produkt osiągnął.

Otóż firma co prawda nie ujawnia twardych i konkretnych danych liczbowych, jednak twierdzi, że obecny Kindle i jego sprzedaż w samym miesiącu Październiku  osiągnęła poziom wyższy, niż sprzedaż czytnika w roku ubiegłym.

Dodatkowo z danych, które firma udostępniła wynika, że w ciągu ostatnich 30 dni, klienci Amazon.com zakupili więcej książek na Kindle, niż klasycznych drukowanych książek.

Amazon Kindle to jeden z kluczowych produktów firmy, oprócz głównej platformy do handlu, która jest jednocześnie największym sklepem internetowym na świecie.


Amazon oferuje także swoim klientom usługi dodatkowe takie jak możliwość korzystania z magazynów, które udostępnia czy obłsuga logistyczna zamówień.  Firma wprowadziła pierwszy czytnik Kindle kilka lat temu i od tamtej pory systematycznie zwiększa przychody wynikające ze sprzedaży tego gadżetu.


Jednocześnie to Amazon po sukcesie Kindle stał się poniekąd prekursorem na rynku czytników, który to wyznacza w dalszym ciągu kierunek, w jakim ten rynek będzie się rozwijał.

http://internet-news.com.pl/wp-content/uploads/2010/08/next_gen_kindle.pnghttp://internet-news.com.pl/wp-content/uploads/2010/08/next_gen_kindle-150x150.pngЭва KasiakE-commerce
Choć do świąt jeszcze chwila pozostała, Amazon Kindle pobił już rekord sprzedaży świątecznej z roku biegłego. Amazon, który jakiś czas temu wprowadził kolejną wersję lepszego i tańszego e-czytnika (e-reader’a) o nazwie Kindle, już teraz cieszy się z wyników sprzedażowych, które ten produkt osiągnął. Otóż firma co prawda nie...