Już 10go Stycznia odbędzie się pierwszy w 2012 roku 3camp. Internet-News na stałe patronuje temu barcampowi, który odbywa się w Gdańskim Parku Naukowo-Technologicznym.

Otrzymałam właśnie informację o tym, że kolejne spotkanie 3camp odbędzie się dnia 10go Stycznia. Organizatorzy tego barcampu zawsze zapewniają świetnych prelegentów, którzy specjalizują się wybranych obszarach zarówno internetu, jak i stricte biznesu IT. Ostatnie spotkania 3camp owocowały w ciekawe prelekcje, między innymi Roberta Janeczka z Zubibu. Mogliśmy także usłyszeć o tym, jak wygląda inkubacja start up’ów na…Tajwanie. Był to temat przedstawiony przez Gdański Inkubator STARTER, który oferuje wsparcie dla start up’ów w zakresie chociażby powierzchni biurowej, a także mentoring specjalistyczny z wybranej dziedziny biznesu.

 

Najbliższy 3camp będzie dotyczył jakże ciekawej tematyki social mediów i biznesu, a konkretniej wykorzystania danych gromadzonych w serwisach społeczniościowych do celów analityki biznesowej.  Rok 2012 z pewnością będzie rokiem tematu gromadzenia i przetwarzania ogromnej ilości danych, którymi dysponuje chociażby Facebook, czy rodzima Nasza Klasa. Obok innych trendów na rok 2012 takich, jak dynamicznie rosnąca idea cloud computingu, eksperci świata nowych technologii będą zastanawiali się, jak je połączyć, wykorzystać i właśnie, jak zintegrować je z ideą tzw. chmury obliczeniowej.

 

Wraz z rozwojem internetu świat staje się globalną wioską. Dzięki Facebook’owi czy Twitterowi wiemy co słychać u naszych znajomych na drugim końcu świata i to bez drogich rachunków za telefon. Codziennie kilkanaście milionów ludzi rozpoczyna swój dzieńod kawy i spojrzenia na wall’a. A w tym czasie marketingowcy i specjaliści od sprzedaży zastanawiają się czy możliwe jest wykorzystanie danych zawartych w serwisach społecznościowych dla celów biznesowych.
10 stycznia zastanawiać się nad tym będą także polscy specjaliści – ludzie reprezentujący firmy z sektora social mediów. Podczas debaty poszukiwać będą odpowiedzi na pytania:

w jakim celu dokonywać analizy danych zawartych np. na Facebooku i jak to robić?

Czy da się fenomen serwisów społecznościowych przełożyć na komunikację dla wybranych podgrup takich jak duże korporacje, gdzie żadne obecne narzędzia nie sprawdzają się z taką skutecznością?

 

Jak podreślają organizatorzy przedsięwzięcia:

Warto pamiętać, że nie ma ani w Polsce ani na świecie nikogo kto wiedziałby, w jakim kierunku nastąpi rozwój serwisów społecznościowych. Brak jest takiego społecznościowego Nostradamusa. Nasza debata będzie więc raczej platformą wymiany doświadczeń – wyjaśniają Marek Trojanowicz i MirekWąsowicz
W styczniowej debacie swój udział zapowiedzieli:
•••••••

Kornel Kulisiewicz – Cheesecat

Marta Szczepańska  – Socializer

Natalia Hatalska – Hatalska

Mariusz Składanowski – Demotywatory

Jaromir Działo – Topicmarks.com

James Yancey – Ignitionone


3camp to cykl comiesięcznych spotkań- konferencji pasjonatów i pracowników branży IT wTrójmieście. Każde spotkanie jest podzielone na dwie części: formalną, czyli cykl 3-4 prezentacjioraz nieformalną – rozwijanie tematu i wymiana doświadczeń przy kawie. 
Podejmowana tematyka jest dość szeroka i obejmuje zarówno e-marketing, e-commerce, poprzez SEO, SEM, web projektowanie, nowe technologie jak i tworzenie i finansowanie firm działającychw Internecie. Pierwsze spotkanie odbyło się we wrześniu 2007 roku i stało się już niemal tradycją.Każda konferencja gromadzi około 150 – 200 uczestników. Wydarzenie jest wspierane przez firmę Gratka Technologie.

3camp.pl- zaproszenie do debaty: social media a bizneshttp://internet-news.com.pl/wp-content/uploads/2010/09/3camp_logo.gifhttp://internet-news.com.pl/wp-content/uploads/2010/09/3camp_logo-150x76.gifЭва KasiakWiadomości
Już 10go Stycznia odbędzie się pierwszy w 2012 roku 3camp. Internet-News na stałe patronuje temu barcampowi, który odbywa się w Gdańskim Parku Naukowo-Technologicznym. Otrzymałam właśnie informację o tym, że kolejne spotkanie 3camp odbędzie się dnia 10go Stycznia. Organizatorzy tego barcampu zawsze zapewniają świetnych prelegentów, którzy specjalizują się wybranych obszarach zarówno...